Dynamická jóga (Vinjása)

Dynamická jóga (Vinjása)

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Tereza  Hořtová Michaela Ihnátová Markéta Mordová

Rezervovat lekci

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Tereza  Hořtová Michaela Ihnátová Markéta Mordová

Hatha jóga

Hatha jóga

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Šarlota Konšelová Markéta Mordová Karin Pešlová Radka Smetanová

Rezervovat lekci

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Šarlota Konšelová Markéta Mordová Karin Pešlová Radka Smetanová

Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Karin Pešlová

Rezervovat lekci

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Karin Pešlová

Jóga pro začátečníky

Jóga pro začátečníky

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Libi Magali Lucie Neničková Karin Pešlová Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Libi Magali Lucie Neničková Karin Pešlová Petra Vodičková

Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Elena Juránková Karin Pešlová Radka Smetanová Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Elena Juránková Karin Pešlová Radka Smetanová Petra Vodičková

Ranní jóga

Ranní jóga

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Tereza  Hořtová Michaela Ihnátová Lucie Neničková

Rezervovat lekci

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Tereza  Hořtová Michaela Ihnátová Lucie Neničková

Relaxační jóga

Relaxační jóga

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Elena Juránková Šarlota Konšelová Libi Magali Karolína Pavlíčková

Rezervovat lekci

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Elena Juránková Šarlota Konšelová Libi Magali Karolína Pavlíčková

Mama & Baby jóga

Mama & Baby jóga

Lekce jsou určeny všem ženám po porodu, které by se rády vrátili zpátky do svého těla a hýbaly se způsobem, který je léčivý.

V rámci lekcí se snažím dopomoci k lepšímu nastavení, vnímání a propojení vlastního těla a tím pádem i posílení často zmiňovaného "core". Vycházím z vlastní zkušenosti a zaměřuji se na časté obtíže, se kterými se ženské tělo po porodu vyrovnává. Děti jsou na lekci více než přítomné, je proto nezbytná značná míra tolerance a trpělivosti. Je vhodná pro všechny děti od ukončeného 6-ti nedělí do 3let.

Prosíme, noste děti ideálně v nosítkách, ve studiu nemáme prostor na větší množství kočárků.

Na lekci se, prosím, dostavte minimálně 10 min předem – pozdní příchody ruší nejen Vás, ale hlavně miminka. Studio se otevírá 15 min před lekcí.

Kapacita sálu je omezena, velmi doporučujeme rezervovat si lekci předem.

Lektoři:

Lekce jsou určeny všem ženám po porodu, které by se rády vrátili zpátky do svého těla a hýbaly se způsobem, který je léčivý.

V rámci lekcí se snažím dopomoci k lepšímu nastavení, vnímání a propojení vlastního těla a tím pádem i posílení často zmiňovaného "core". Vycházím z vlastní zkušenosti a zaměřuji se na časté obtíže, se kterými se ženské tělo po porodu vyrovnává. Děti jsou na lekci více než přítomné, je proto nezbytná značná míra tolerance a trpělivosti. Je vhodná pro všechny děti od ukončeného 6-ti nedělí do 3let.

Prosíme, noste děti ideálně v nosítkách, ve studiu nemáme prostor na větší množství kočárků.

Na lekci se, prosím, dostavte minimálně 10 min předem – pozdní příchody ruší nejen Vás, ale hlavně miminka. Studio se otevírá 15 min před lekcí.

Kapacita sálu je omezena, velmi doporučujeme rezervovat si lekci předem.

Lektoři:

Jóga po porodu

Jóga po porodu

Jemná pečující jóga je určena pro ženy kratší či delší dobu po porodu (6 týdnů až 20 a více let smiley). Pomalu se společně vracíme do kondice, učíme se ovládat, tj. najít, zapojit a relaxovat, své pánevní dno a pracovat s hlubokými svaly středu těla. Zaměříme se na břicho (diastáza) a páteř a zkrátka na vše, co je kvůli porodu a péči o dítě více namáháno. Zacvičíme si některý z jógových pozdravů, vybrané ásany a lekci zakončíme pořádnou relaxací.
Od porodu miminka trávíme celý den v extrémním obrácení pozornosti ven. Na lekci si vytvoříme ostrov času jen a jen pro nás, budeme chvíli SAMY se sebou, budeme se věnovat svému tělu a svému nitru. Každý cvik, nádech i výdech nám bude příležitostí vrátit své vědomí zpět dovnitř a k přítomnému okamžiku. Cvičení jógy přináší hluboký odpočinek na mnoha úrovních a tím i oživení celé naší bytosti.
Máte-li vážné poporodní komplikace, navštivte, prosím, svého lékaře nebo fyzioterapeuta. 

Lektoři:

Jemná pečující jóga je určena pro ženy kratší či delší dobu po porodu (6 týdnů až 20 a více let smiley). Pomalu se společně vracíme do kondice, učíme se ovládat, tj. najít, zapojit a relaxovat, své pánevní dno a pracovat s hlubokými svaly středu těla. Zaměříme se na břicho (diastáza) a páteř a zkrátka na vše, co je kvůli porodu a péči o dítě více namáháno. Zacvičíme si některý z jógových pozdravů, vybrané ásany a lekci zakončíme pořádnou relaxací.
Od porodu miminka trávíme celý den v extrémním obrácení pozornosti ven. Na lekci si vytvoříme ostrov času jen a jen pro nás, budeme chvíli SAMY se sebou, budeme se věnovat svému tělu a svému nitru. Každý cvik, nádech i výdech nám bude příležitostí vrátit své vědomí zpět dovnitř a k přítomnému okamžiku. Cvičení jógy přináší hluboký odpočinek na mnoha úrovních a tím i oživení celé naší bytosti.
Máte-li vážné poporodní komplikace, navštivte, prosím, svého lékaře nebo fyzioterapeuta. 

Lektoři: