Menu
Aštanga Vinjása jóga

Aštanga Vinjása jóga

Tento styl jógy je dynamické cvičení s pevně danou posloupností ásan, které plynule v souladu s dechem propojují přechody „Vinjásy“. Cvičení je fyzicky náročnější, určené klientům, kteří chtějí zvýšit pružnost a sílu svého těla. Pomáhá i díky dechu udždžájí probudit vnitřní oheň, zahřívá tělo, čistí vnitřní orgány a tkáně, nervový systém, uvolňuje z  těla nežádoucí toxiny a zklidňuje. Výhodou cvičení je, že se klienti na lekcích učí krok za krokem stále stejnou sérii, takže po určitém čase jsou schopni cvičit úplně samostatně. Ideální praxe Aštanga jógy je 6x týdně.

Lektoři: Andrea Trebatická

Nejbližší lekce

Dynamická jóga (Vinjása)

Dynamická jóga (Vinjása)

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Renáta Chrenová Jaroslava Vinšová

Nejbližší lekce

Hatha jóga

Hatha jóga

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Klára Kinzlerová Karin Pešlová Andrea Trebatická Jaroslava Vinšová Monika Vondrová

Nejbližší lekce

Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Blanka Brávková Renáta Chrenová Karin Pešlová Barbora Vlasáková

Nejbližší lekce

Jóga pro radost a zdraví

Jóga pro radost a zdraví

Lekce jsou určeny všem, kteří si potřebují odpočinout a načerpat novou energii a sílu pro zvládání každodenního života. Velmi vhodné jsou i pro seniory, lidi s nadváhou či sníženou pohyblivostí. Během cvičení se uvolníte a protáhnete své tělo a postupně odstraníte fyzické bloky. Postupně se naučíte lépe odolávat psychickému napětí, vybočíte aspoň na chvíli ze stereotypu vašeho života. Dechová cvičení vám pomohou postupně odbourávat napětí vzniklé stresem. Díky originálnímu způsobu vedení lekcí si vždy odnesete konkrétní inspiraci, jak lépe a více prožívat radost každý den.

Lektoři: Libi Magali

Nejbližší lekce

Jóga pro začátečníky

Jóga pro začátečníky

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Elena Juránková Klára Kinzlerová Karin Pešlová Petra Vodičková

Nejbližší lekce

Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Barbora Vlasáková Petra Vodičková Irena Zemanová

Nejbližší lekce

Ranní jóga

Ranní jóga

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Renáta Chrenová Linda Donáthová Eva Fenclová Libi Magali Karin Pešlová Jaroslava Vinšová

Nejbližší lekce

Relaxační jóga

Relaxační jóga

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Barbora Vlasáková

Nejbližší lekce

Zdravé tělo a klidná mysl

Zdravé tělo a klidná mysl

Jóga pro zdravé tělo a klidnou mysl vychází z klasické Hatha jógy, do které jsou zapojené prvky vývojové kineziologie a Feldenkraisovy metody.

Záměrem lekcí je pracovat se svým tělem s láskou, s důvěrou v jeho moudrost a způsobem, který povede k posílení zdraví a zklidnění mysli. Velký důraz je kladen na dech, protože dech je mocným nástrojem každého z nás. Cílem je, aby lidé z lekce odcházeli s úsměvem na tváři.

Lektoři: Barbora Vlasáková

Nejbližší lekce