Dynamická jóga (Vinjása)

Dynamická jóga (Vinjása)

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Sára Kolářová Jana Kopecká Brigita Sedláčková

Rezervovat lekci

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Sára Kolářová Jana Kopecká Brigita Sedláčková

Power jóga

Power jóga

Aktivní jóga, která odbourává stres a formuje postavu. Podstatou power jógy je dynamický a plynulý přechod mezi jednotlivými pozicemi, jejichž pořadí není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu, ale i sebevědomí, když sledujete, jak se krok za krokem zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová

Rezervovat lekci

Aktivní jóga, která odbourává stres a formuje postavu. Podstatou power jógy je dynamický a plynulý přechod mezi jednotlivými pozicemi, jejichž pořadí není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu, ale i sebevědomí, když sledujete, jak se krok za krokem zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová

Hatha jóga

Hatha jóga

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Karin Pešlová Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Karin Pešlová Petra Vodičková

Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Blanka Brávková Renata Krausová Karin Pešlová Barbora Vlasáková

Rezervovat lekci

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Blanka Brávková Renata Krausová Karin Pešlová Barbora Vlasáková

Jóga pro začátečníky

Jóga pro začátečníky

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Valéria Blicklingová Eva Fenclová Libi Magali Karin Pešlová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Valéria Blicklingová Eva Fenclová Libi Magali Karin Pešlová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Karin Pešlová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Karin Pešlová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Tantra jóga

Tantra jóga

Tantra je jeden z tradičních východních filosofických směrů předávaných ústně, který říká, že všechny bytosti jsou dokonalé tak, jak jsou (nejedná se o neotantru ani new age tantru známou na západě z masážních salónů). Tantra jóga proto neklade důraz na ideální pozice, učitel je zde průvodcem, aby si tělo i duše našly svoji vlastní cestu. Vychází z ayurvédského principu tří dóš a v sekvenci cviků tematicky pojmenované Tri Dosha se soutředíme na správné protažení a stimulaci nejdelších nervů v těle. Při pravidelném cvičení dochází k uvolnění energetických kanálků a vyvážení všech pěti elementů v těle, které ovlivňují tělesné i duševní zdraví člověka. Při opakované praxi dochází k uvolnění stresu, student má větší prostor na naslouchání svému tělu a jeho potřebám a v neposlední řadě dochází přirozenou cestou k protažení a uvolnění všech svalových skupin. Při lekci pracujeme s vlastní váhou, o nic neusilujeme. Po seznámení se s posloupností ásan doporučujeme praktikovat se zavřenýma očima, abychom lépe vnímali sami sebe, svoje potřeby a naši vlastní cestu - při cvičení i v životě. Vhodné pro všechny studenty různého věku, pohlaví, pro pokročilé i začátečníky.

Lektoři: Barbora Jungmannová

Rezervovat lekci

Tantra je jeden z tradičních východních filosofických směrů předávaných ústně, který říká, že všechny bytosti jsou dokonalé tak, jak jsou (nejedná se o neotantru ani new age tantru známou na západě z masážních salónů). Tantra jóga proto neklade důraz na ideální pozice, učitel je zde průvodcem, aby si tělo i duše našly svoji vlastní cestu. Vychází z ayurvédského principu tří dóš a v sekvenci cviků tematicky pojmenované Tri Dosha se soutředíme na správné protažení a stimulaci nejdelších nervů v těle. Při pravidelném cvičení dochází k uvolnění energetických kanálků a vyvážení všech pěti elementů v těle, které ovlivňují tělesné i duševní zdraví člověka. Při opakované praxi dochází k uvolnění stresu, student má větší prostor na naslouchání svému tělu a jeho potřebám a v neposlední řadě dochází přirozenou cestou k protažení a uvolnění všech svalových skupin. Při lekci pracujeme s vlastní váhou, o nic neusilujeme. Po seznámení se s posloupností ásan doporučujeme praktikovat se zavřenýma očima, abychom lépe vnímali sami sebe, svoje potřeby a naši vlastní cestu - při cvičení i v životě. Vhodné pro všechny studenty různého věku, pohlaví, pro pokročilé i začátečníky.

Lektoři: Barbora Jungmannová

Ranní jóga

Ranní jóga

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Brigita Sedláčková

Rezervovat lekci

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Brigita Sedláčková

Relaxační jóga

Relaxační jóga

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová Barbora Vlasáková

Rezervovat lekci

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová Barbora Vlasáková