Dynamická jóga (Vinjása)

Dynamická jóga (Vinjása)

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři:

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři:

Power jóga

Power jóga

Aktivní jóga, která odbourává stres a formuje postavu. Podstatou power jógy je dynamický a plynulý přechod mezi jednotlivými pozicemi, jejichž pořadí není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu, ale i sebevědomí, když sledujete, jak se krok za krokem zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová

Aktivní jóga, která odbourává stres a formuje postavu. Podstatou power jógy je dynamický a plynulý přechod mezi jednotlivými pozicemi, jejichž pořadí není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu, ale i sebevědomí, když sledujete, jak se krok za krokem zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová

Hatha jóga

Hatha jóga

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Karin Pešlová Petra Vodičková

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Karin Pešlová Petra Vodičková

Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Olívia Káňová Renata Krausová Karin Pešlová

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Olívia Káňová Renata Krausová Karin Pešlová

Jóga pro začátečníky

Jóga pro začátečníky

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Libi Magali Karin Pešlová Petra Vodičková

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Libi Magali Karin Pešlová Petra Vodičková

Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Renata Krausová Karin Pešlová Petra Vodičková

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Renata Krausová Karin Pešlová Petra Vodičková

Hatha - energie na celý den

Hatha - energie na celý den

Hatha jógová praxe je zaměřená na načerpání sluneční (mužské) a měsíční (ženské) energie - dokonalé propojení protikladných sil v našem těle. Podpoříme tento zážitek různými techniky dechu, které nám pomohou zharmonizovat a nastartovat energické proudění a pomocí jogínských pozic nastartujeme energii, které budeme mít dostatek pro celý následující den. Lekce je zakončena závěrečnou relaxací a vedenou meditací za účelem získání pocitu vnitřní motivace a silné životní energie.

Lektoři:

Hatha jógová praxe je zaměřená na načerpání sluneční (mužské) a měsíční (ženské) energie - dokonalé propojení protikladných sil v našem těle. Podpoříme tento zážitek různými techniky dechu, které nám pomohou zharmonizovat a nastartovat energické proudění a pomocí jogínských pozic nastartujeme energii, které budeme mít dostatek pro celý následující den. Lekce je zakončena závěrečnou relaxací a vedenou meditací za účelem získání pocitu vnitřní motivace a silné životní energie.

Lektoři:

Hatha - odstranění bloků

Hatha - odstranění bloků

Hatha jógová lekce je zaměřená na energetická centra v těle. Na rozpoznání případných bloků, jejich pročištění a podpoření správné funkce těla pomocí jednotlivých pozic zaměřených na rozproudění energie tam, kam je potřeba. 
Podle starých učení nám zablokované energie mohou přinášet různé problémy a bloky jak na fyzické, tak na psychické úrovni, se kterými se často neumíme vypořádat. Po čase jógové praxe sami pocítíte změny, které se ve vašem těle a mysli začnou odehrávat a vy začnete objevovat svoje vlastní, lepší já. Lekce je zakončena závěrečnou relaxací a vedenou meditací zaměřenou na podporu aktivace sedmi energetických center - čaker v našem těle.

Lektoři:

Hatha jógová lekce je zaměřená na energetická centra v těle. Na rozpoznání případných bloků, jejich pročištění a podpoření správné funkce těla pomocí jednotlivých pozic zaměřených na rozproudění energie tam, kam je potřeba. 
Podle starých učení nám zablokované energie mohou přinášet různé problémy a bloky jak na fyzické, tak na psychické úrovni, se kterými se často neumíme vypořádat. Po čase jógové praxe sami pocítíte změny, které se ve vašem těle a mysli začnou odehrávat a vy začnete objevovat svoje vlastní, lepší já. Lekce je zakončena závěrečnou relaxací a vedenou meditací zaměřenou na podporu aktivace sedmi energetických center - čaker v našem těle.

Lektoři:

Ranní jóga

Ranní jóga

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová

Hatha - omlazení, probuzení dokonalého já

Hatha - omlazení, probuzení dokonalého já

Nedělní Hatha jógová lekce je zaměřena na nalezení našeho dokonalého já, našeho pravého potenciálu a uvědomění si síly našeho vlastního těla a mysli. Jógová praxe je následně doprovázena závěrečnou relaxací a vedenou meditací, při které každý z nás objeví nejdokonalejší verzi sebe sama, krásnou bytost, která dřímá každém z nás. Jen je čas ji vědomě probudit a sledovat, jak se pomalu začneme v tu dokonalou bytost sami proměňovat.

Lektoři:

Nedělní Hatha jógová lekce je zaměřena na nalezení našeho dokonalého já, našeho pravého potenciálu a uvědomění si síly našeho vlastního těla a mysli. Jógová praxe je následně doprovázena závěrečnou relaxací a vedenou meditací, při které každý z nás objeví nejdokonalejší verzi sebe sama, krásnou bytost, která dřímá každém z nás. Jen je čas ji vědomě probudit a sledovat, jak se pomalu začneme v tu dokonalou bytost sami proměňovat.

Lektoři:

Relaxační jóga

Relaxační jóga

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová

Jóga po porodu

Jóga po porodu

Jemná pečující jóga je určena pro ženy kratší či delší dobu po porodu (6 týdnů až 20 a více let smiley). Pomalu se společně vracíme do kondice, učíme se ovládat, tj. najít, zapojit a relaxovat, své pánevní dno a pracovat s hlubokými svaly středu těla. Zaměříme se na břicho (diastáza) a páteř a zkrátka na vše, co je kvůli porodu a péči o dítě více namáháno. Zacvičíme si některý z jógových pozdravů, vybrané ásany a lekci zakončíme pořádnou relaxací.
Od porodu miminka trávíme celý den v extrémním obrácení pozornosti ven. Na lekci si vytvoříme ostrov času jen a jen pro nás, budeme chvíli SAMY se sebou, budeme se věnovat svému tělu a svému nitru. Každý cvik, nádech i výdech nám bude příležitostí vrátit své vědomí zpět dovnitř a k přítomnému okamžiku. Cvičení jógy přináší hluboký odpočinek na mnoha úrovních a tím i oživení celé naší bytosti.
Máte-li vážné poporodní komplikace, navštivte, prosím, svého lékaře nebo fyzioterapeuta. 

Lektoři: Martina Vaňková

Jemná pečující jóga je určena pro ženy kratší či delší dobu po porodu (6 týdnů až 20 a více let smiley). Pomalu se společně vracíme do kondice, učíme se ovládat, tj. najít, zapojit a relaxovat, své pánevní dno a pracovat s hlubokými svaly středu těla. Zaměříme se na břicho (diastáza) a páteř a zkrátka na vše, co je kvůli porodu a péči o dítě více namáháno. Zacvičíme si některý z jógových pozdravů, vybrané ásany a lekci zakončíme pořádnou relaxací.
Od porodu miminka trávíme celý den v extrémním obrácení pozornosti ven. Na lekci si vytvoříme ostrov času jen a jen pro nás, budeme chvíli SAMY se sebou, budeme se věnovat svému tělu a svému nitru. Každý cvik, nádech i výdech nám bude příležitostí vrátit své vědomí zpět dovnitř a k přítomnému okamžiku. Cvičení jógy přináší hluboký odpočinek na mnoha úrovních a tím i oživení celé naší bytosti.
Máte-li vážné poporodní komplikace, navštivte, prosím, svého lékaře nebo fyzioterapeuta. 

Lektoři: Martina Vaňková