Aštanga Vinjása jóga

Aštanga Vinjása jóga

Tento styl jógy je dynamické cvičení s pevně danou posloupností ásan, které plynule v souladu s dechem propojují přechody „Vinjásy“. Cvičení je fyzicky náročnější, určené klientům, kteří chtějí zvýšit pružnost a sílu svého těla. Pomáhá i díky dechu udždžájí probudit vnitřní oheň, zahřívá tělo, čistí vnitřní orgány a tkáně, nervový systém, uvolňuje z  těla nežádoucí toxiny a zklidňuje. Výhodou cvičení je, že se klienti na lekcích učí krok za krokem stále stejnou sérii, takže po určitém čase jsou schopni cvičit úplně samostatně. Ideální praxe Aštanga jógy je 6x týdně.

Lektoři: Andrea Trebatická

Rezervovat lekci

Tento styl jógy je dynamické cvičení s pevně danou posloupností ásan, které plynule v souladu s dechem propojují přechody „Vinjásy“. Cvičení je fyzicky náročnější, určené klientům, kteří chtějí zvýšit pružnost a sílu svého těla. Pomáhá i díky dechu udždžájí probudit vnitřní oheň, zahřívá tělo, čistí vnitřní orgány a tkáně, nervový systém, uvolňuje z  těla nežádoucí toxiny a zklidňuje. Výhodou cvičení je, že se klienti na lekcích učí krok za krokem stále stejnou sérii, takže po určitém čase jsou schopni cvičit úplně samostatně. Ideální praxe Aštanga jógy je 6x týdně.

Lektoři: Andrea Trebatická

Dynamická jóga (Vinjása)

Dynamická jóga (Vinjása)

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Radka Fernandes Brigita Sedláčková Andrea Trebatická Jaroslava Vinšová

Rezervovat lekci

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Radka Fernandes Brigita Sedláčková Andrea Trebatická Jaroslava Vinšová

Power jóga

Power jóga

Aktivní jóga, která odbourává stres a formuje postavu. Podstatou power jógy je dynamický a plynulý přechod mezi jednotlivými pozicemi, jejichž pořadí není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu, ale i sebevědomí, když sledujete, jak se krok za krokem zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Lektoři: Valéria Blicklingová Radka Fernandes Kateřina Kováčová Renata Krausová

Rezervovat lekci

Aktivní jóga, která odbourává stres a formuje postavu. Podstatou power jógy je dynamický a plynulý přechod mezi jednotlivými pozicemi, jejichž pořadí není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu, ale i sebevědomí, když sledujete, jak se krok za krokem zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Lektoři: Valéria Blicklingová Radka Fernandes Kateřina Kováčová Renata Krausová

Hatha jóga

Hatha jóga

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Radka Fernandes Karin Pešlová Jaroslava Vinšová Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Radka Fernandes Karin Pešlová Jaroslava Vinšová Petra Vodičková

Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Blanka Brávková Renata Krausová Karin Pešlová Barbora Vlasáková

Rezervovat lekci

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Blanka Brávková Renata Krausová Karin Pešlová Barbora Vlasáková

Jóga pro začátečníky

Jóga pro začátečníky

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Valéria Blicklingová Eva Fenclová Libi Magali Jaroslava Vinšová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Valéria Blicklingová Eva Fenclová Libi Magali Jaroslava Vinšová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Ranní jóga

Ranní jóga

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Brigita Sedláčková

Rezervovat lekci

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Brigita Sedláčková

Relaxační jóga

Relaxační jóga

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová Barbora Vlasáková

Rezervovat lekci

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová Barbora Vlasáková

Mama & Baby jóga 3-12 měsíců

Mama & Baby jóga 3-12 měsíců

Tato lekce je určena pro mámy s miminky od cca 3 měsíců věku do 1 roku (nebo jednodušeji od prvního vzpřímení, tj. pasení koníčků, po první krůčky). Lekce je zaměřena na posílení pánevního dna maminek po porodu, celkové uvolnění a protažení zad a hrudní páteře, která je neustálým nošením mrňat a jejich kojením každodenně namáhána. Cvičení sestává z jednoduchých, jemně dynamických vinjás a pozic na posílení těla, protažení miminek s říkankou, základních jógových pozic s miminkem a závěrečné společné relaxace (pokud prostor dovolí, je součástí také jemná masáž miminek). Lekce upevňuje vzájemné pouto. Miminko se dokáže napojit na maminčin rytmus, dech a celkově se zklidní. Maminkám pomůže na chvíli „vypnout“ a také se podělit o své zkušenosti s ostatními, které prochází stejným obdobím.

Jak už to s miminky bývá, ne vždy je vše tak, jak si předem pečlivě naplánujeme – celá lekce se tudíž odvíjí od nálady a potřeb miminek, jednotlivé cviky a části lekce se jim zcela podřizují. Lekce je vhodná i pro začátečníky.

S SEBOU SI, prosím, PŘINESTE oblíbené hračky Vašeho mimi a také látkovou plenu/podložku, na které bude miminko s Vámi cvičit. Jógamatku a jiné jógové pomůcky Vám poskytneme. Kočárky pokud možno nechte doma, doporučujeme přijít s miminkem v nosítku (na chodbě je prostor cca jen pro 3 kočárky, tak přijďte raději "nalehko").

Na lekci se, prosím, dostavte minimálně 10 min předem – pozdní příchody ruší nejen Vás, ale hlavně miminka. Studio se otevírá 15 min před lekcí.

Kapacita sálu je omezena, velmi doporučujeme rezervovat si lekci předem.

Lektoři: Michaela Vošvrdová

Rezervovat lekci

Tato lekce je určena pro mámy s miminky od cca 3 měsíců věku do 1 roku (nebo jednodušeji od prvního vzpřímení, tj. pasení koníčků, po první krůčky). Lekce je zaměřena na posílení pánevního dna maminek po porodu, celkové uvolnění a protažení zad a hrudní páteře, která je neustálým nošením mrňat a jejich kojením každodenně namáhána. Cvičení sestává z jednoduchých, jemně dynamických vinjás a pozic na posílení těla, protažení miminek s říkankou, základních jógových pozic s miminkem a závěrečné společné relaxace (pokud prostor dovolí, je součástí také jemná masáž miminek). Lekce upevňuje vzájemné pouto. Miminko se dokáže napojit na maminčin rytmus, dech a celkově se zklidní. Maminkám pomůže na chvíli „vypnout“ a také se podělit o své zkušenosti s ostatními, které prochází stejným obdobím.

Jak už to s miminky bývá, ne vždy je vše tak, jak si předem pečlivě naplánujeme – celá lekce se tudíž odvíjí od nálady a potřeb miminek, jednotlivé cviky a části lekce se jim zcela podřizují. Lekce je vhodná i pro začátečníky.

S SEBOU SI, prosím, PŘINESTE oblíbené hračky Vašeho mimi a také látkovou plenu/podložku, na které bude miminko s Vámi cvičit. Jógamatku a jiné jógové pomůcky Vám poskytneme. Kočárky pokud možno nechte doma, doporučujeme přijít s miminkem v nosítku (na chodbě je prostor cca jen pro 3 kočárky, tak přijďte raději "nalehko").

Na lekci se, prosím, dostavte minimálně 10 min předem – pozdní příchody ruší nejen Vás, ale hlavně miminka. Studio se otevírá 15 min před lekcí.

Kapacita sálu je omezena, velmi doporučujeme rezervovat si lekci předem.

Lektoři: Michaela Vošvrdová

Zdravé tělo a klidná mysl

Zdravé tělo a klidná mysl

Jóga pro zdravé tělo a klidnou mysl vychází z klasické Hatha jógy, do které jsou zapojené prvky vývojové kineziologie a Feldenkraisovy metody.

Záměrem lekcí je pracovat se svým tělem s láskou, s důvěrou v jeho moudrost a způsobem, který povede k posílení zdraví a zklidnění mysli. Velký důraz je kladen na dech, protože dech je mocným nástrojem každého z nás. Cílem je, aby lidé z lekce odcházeli s úsměvem na tváři.

Lektoři: Barbora Vlasáková

Rezervovat lekci

Jóga pro zdravé tělo a klidnou mysl vychází z klasické Hatha jógy, do které jsou zapojené prvky vývojové kineziologie a Feldenkraisovy metody.

Záměrem lekcí je pracovat se svým tělem s láskou, s důvěrou v jeho moudrost a způsobem, který povede k posílení zdraví a zklidnění mysli. Velký důraz je kladen na dech, protože dech je mocným nástrojem každého z nás. Cílem je, aby lidé z lekce odcházeli s úsměvem na tváři.

Lektoři: Barbora Vlasáková