Dynamická jóga (Vinjása)

Dynamická jóga (Vinjása)

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Michaela Ihnátová Brigita Sedláčková

Rezervovat lekci

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Michaela Ihnátová Brigita Sedláčková

Power jóga

Power jóga

Aktivní jóga, která odbourává stres a formuje postavu. Podstatou power jógy je dynamický a plynulý přechod mezi jednotlivými pozicemi, jejichž pořadí není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu, ale i sebevědomí, když sledujete, jak se krok za krokem zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová

Aktivní jóga, která odbourává stres a formuje postavu. Podstatou power jógy je dynamický a plynulý přechod mezi jednotlivými pozicemi, jejichž pořadí není pevně dané, a tak se každá hodina může lišit. Pomáhá zpevnit všechny partie, stabilitu, ale i sebevědomí, když sledujete, jak se krok za krokem zlepšuje vaše vitalita, síla i flexibilita.

Lektoři: Valéria Blicklingová Renata Krausová

Hatha jóga

Hatha jóga

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Klára Koupilková Karin Pešlová Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Eva Fenclová Klára Koupilková Karin Pešlová Petra Vodičková

Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Blanka Brávková Renata Krausová Karin Pešlová Barbora Vlasáková

Rezervovat lekci

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Blanka Brávková Renata Krausová Karin Pešlová Barbora Vlasáková

Jóga pro začátečníky

Jóga pro začátečníky

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Klára Koupilková Libi Magali Karin Pešlová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Klára Koupilková Libi Magali Karin Pešlová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Karin Pešlová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Karin Pešlová Barbora Vlasáková Petra Vodičková

Hatha - energie na celý den

Hatha - energie na celý den

Hatha jógová praxe je zaměřená na načerpání sluneční (mužské) a měsíční (ženské) energie - dokonalé propojení protikladných sil v našem těle. Podpoříme tento zážitek různými techniky dechu, které nám pomohou zharmonizovat a nastartovat energické proudění a pomocí jogínských pozic nastartujeme energii, které budeme mít dostatek pro celý následující den. Lekce je zakončena závěrečnou relaxací a vedenou meditací za účelem získání pocitu vnitřní motivace a silné životní energie.

Lektoři: Tereza Šašková

Rezervovat lekci

Hatha jógová praxe je zaměřená na načerpání sluneční (mužské) a měsíční (ženské) energie - dokonalé propojení protikladných sil v našem těle. Podpoříme tento zážitek různými techniky dechu, které nám pomohou zharmonizovat a nastartovat energické proudění a pomocí jogínských pozic nastartujeme energii, které budeme mít dostatek pro celý následující den. Lekce je zakončena závěrečnou relaxací a vedenou meditací za účelem získání pocitu vnitřní motivace a silné životní energie.

Lektoři: Tereza Šašková

Hatha - odstranění bloků

Hatha - odstranění bloků

Hatha jógová lekce je zaměřená na energetická centra v těle. Na rozpoznání případných bloků, jejich pročištění a podpoření správné funkce těla pomocí jednotlivých pozic zaměřených na rozproudění energie tam, kam je potřeba. 
Podle starých učení nám zablokované energie mohou přinášet různé problémy a bloky jak na fyzické, tak na psychické úrovni, se kterými se často neumíme vypořádat. Po čase jógové praxe sami pocítíte změny, které se ve vašem těle a mysli začnou odehrávat a vy začnete objevovat svoje vlastní, lepší já. Lekce je zakončena závěrečnou relaxací a vedenou meditací zaměřenou na podporu aktivace sedmi energetických center - čaker v našem těle.

Lektoři: Tereza Šašková

Rezervovat lekci

Hatha jógová lekce je zaměřená na energetická centra v těle. Na rozpoznání případných bloků, jejich pročištění a podpoření správné funkce těla pomocí jednotlivých pozic zaměřených na rozproudění energie tam, kam je potřeba. 
Podle starých učení nám zablokované energie mohou přinášet různé problémy a bloky jak na fyzické, tak na psychické úrovni, se kterými se často neumíme vypořádat. Po čase jógové praxe sami pocítíte změny, které se ve vašem těle a mysli začnou odehrávat a vy začnete objevovat svoje vlastní, lepší já. Lekce je zakončena závěrečnou relaxací a vedenou meditací zaměřenou na podporu aktivace sedmi energetických center - čaker v našem těle.

Lektoři: Tereza Šašková

Ranní jóga

Ranní jóga

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Michaela Ihnátová Brigita Sedláčková

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Michaela Ihnátová Brigita Sedláčková

Hatha - omlazení, probuzení dokonalého já

Hatha - omlazení, probuzení dokonalého já

Nedělní Hatha jógová lekce je zaměřena na nalezení našeho dokonalého já, našeho pravého potenciálu a uvědomění si síly našeho vlastního těla a mysli. Jógová praxe je následně doprovázena závěrečnou relaxací a vedenou meditací, při které každý z nás objeví nejdokonalejší verzi sebe sama, krásnou bytost, která dřímá každém z nás. Jen je čas ji vědomě probudit a sledovat, jak se pomalu začneme v tu dokonalou bytost sami proměňovat.

Lektoři: Tereza Šašková

Rezervovat lekci

Nedělní Hatha jógová lekce je zaměřena na nalezení našeho dokonalého já, našeho pravého potenciálu a uvědomění si síly našeho vlastního těla a mysli. Jógová praxe je následně doprovázena závěrečnou relaxací a vedenou meditací, při které každý z nás objeví nejdokonalejší verzi sebe sama, krásnou bytost, která dřímá každém z nás. Jen je čas ji vědomě probudit a sledovat, jak se pomalu začneme v tu dokonalou bytost sami proměňovat.

Lektoři: Tereza Šašková

Relaxační jóga

Relaxační jóga

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Renata Krausová Barbora Vlasáková

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Renata Krausová Barbora Vlasáková

Jóga po porodu

Jóga po porodu

Jemná pečující jóga je určena pro ženy kratší či delší dobu po porodu (6 týdnů až 20 a více let smiley). Pomalu se společně vracíme do kondice, učíme se ovládat, tj. najít, zapojit a relaxovat, své pánevní dno a pracovat s hlubokými svaly středu těla. Zaměříme se na břicho (diastáza) a páteř a zkrátka na vše, co je kvůli porodu a péči o dítě více namáháno. Zacvičíme si některý z jógových pozdravů, vybrané ásany a lekci zakončíme pořádnou relaxací.
Od porodu miminka trávíme celý den v extrémním obrácení pozornosti ven. Na lekci si vytvoříme ostrov času jen a jen pro nás, budeme chvíli SAMY se sebou, budeme se věnovat svému tělu a svému nitru. Každý cvik, nádech i výdech nám bude příležitostí vrátit své vědomí zpět dovnitř a k přítomnému okamžiku. Cvičení jógy přináší hluboký odpočinek na mnoha úrovních a tím i oživení celé naší bytosti.
Máte-li vážné poporodní komplikace, navštivte, prosím, svého lékaře nebo fyzioterapeuta. 

Lektoři: Martina Vaňková

Jemná pečující jóga je určena pro ženy kratší či delší dobu po porodu (6 týdnů až 20 a více let smiley). Pomalu se společně vracíme do kondice, učíme se ovládat, tj. najít, zapojit a relaxovat, své pánevní dno a pracovat s hlubokými svaly středu těla. Zaměříme se na břicho (diastáza) a páteř a zkrátka na vše, co je kvůli porodu a péči o dítě více namáháno. Zacvičíme si některý z jógových pozdravů, vybrané ásany a lekci zakončíme pořádnou relaxací.
Od porodu miminka trávíme celý den v extrémním obrácení pozornosti ven. Na lekci si vytvoříme ostrov času jen a jen pro nás, budeme chvíli SAMY se sebou, budeme se věnovat svému tělu a svému nitru. Každý cvik, nádech i výdech nám bude příležitostí vrátit své vědomí zpět dovnitř a k přítomnému okamžiku. Cvičení jógy přináší hluboký odpočinek na mnoha úrovních a tím i oživení celé naší bytosti.
Máte-li vážné poporodní komplikace, navštivte, prosím, svého lékaře nebo fyzioterapeuta. 

Lektoři: Martina Vaňková