Dynamická jóga (Vinjása)

Dynamická jóga (Vinjása)

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Michaela Ihnátová Petra Šmírová Andrea Trebatická

Rezervovat lekci

Základem lekcí Vinjása jógy je plynulost pohybu spojeného s dechem. Lekce můžou mít různý charakter dle úrovně a dispozic klientů – dynamičtější či jemnější. Jógové pozice nejsou ustálené jako v  Aštanga józe, co umožňuje intuitivně volit skladbu ásan dle momentálního stavu a potřeb klientů. Základem cvičení je Pozdrav Slunci (Súrja Namaskár), do kterého jsou vkládané hatha jógové pozice. Cvičení zklidňuje, upravuje peristaltiku, metabolismus, endokrinní, neurovegetativní, imunitní systém a kardiovaskulární systém. Lekce vinjásy rozvíjí flexibilitu a sílu celého těla, ozdravuje, očišťuje organismus, zbavuje únavy, napětí a stresu.

Lektoři: Michaela Ihnátová Petra Šmírová Andrea Trebatická

Hatha jóga

Hatha jóga

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Karin Pešlová Lenka Polakovicova

Rezervovat lekci

Hatha jóga původně vychází z Tantry a je také součástí Královské cesty (Rádžajógy), což je cesta k ovládnutí svého těla, smyslů i mysli. Cílem cvičení je harmonizace fyzického i jemnohmotného těla, nervového systému a stimulace hormonů. Pravidelným cvičením se stáváme silnějšími, odolnějšími a pružnějšími. Pružnost těla se následně projeví i v pružnosti myšlení, pozitivním přístupu k  životu, vede k novým pocitům, klidnému dýchání a celkové vyrovnanosti. Lekce jsou vedeny v poklidném tempu. Jsou zaměřeny na vnímání přítomného okamžiku, koncentraci na dech, spojení tělesných pozic (ásan) a dechu. Delší výdrže a uvolnění v pozicích lépe protáhnou stažené svaly a zvýší rozsah pohybu.

Lektoři: Karin Pešlová Lenka Polakovicova

Jóga pro těhotné

Jóga pro těhotné

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Karin Pešlová Radka Smetanová Andrea Trebatická

Rezervovat lekci

Lekce jsou vhodné pro období těhotenství od momentu zjištění těhotenství až do samého okamžiku porodu. V průběhu cvičení jsou voleny pozice vhodné pro těhotné, které posilují, uvolňují a zklidňují. V hodině se dýchá plným jógovým dechem v rytmu, který si nastávající maminka sama zvolí. Závěr hodiny patří relaxaci. Těhotná žena může kdykoliv v průběhu hodiny přestat cvičit a v klidu si odpočinout. Pravidelné cvičení zaručuje, že svaly v průběhu těhotenství neochabnou a naučí se relaxovat.

Lektoři: Karin Pešlová Radka Smetanová Andrea Trebatická

Jóga pro seniory

Jóga pro seniory

Lekce jsou určeny začátečníkům, lidem se zníženou pohyblivostí, ale i fyzicky aktivním seniorům. Všem, kteří si potřebují odpočinout a načerpat novou energii a sílu pro zvládání každodenního života. Během cvičení se uvolníte, protáhnete, najdete se ve svém těle a uvědomíte si, že není potřeba se s nikým srovnávat, ale cvičit tělo i mysl pro svou radost.  Postupně se naučíte lépe odolávat psychickému napětí, vybočíte aspoň na chvíli ze stereotypu vašeho života.  Díky originálnímu způsobu vedení lekcí si vždy odnesete konkrétní inspiraci, jak lépe a více prožívat radost každý den.

Lektoři: Libi Magali

Rezervovat lekci

Lekce jsou určeny začátečníkům, lidem se zníženou pohyblivostí, ale i fyzicky aktivním seniorům. Všem, kteří si potřebují odpočinout a načerpat novou energii a sílu pro zvládání každodenního života. Během cvičení se uvolníte, protáhnete, najdete se ve svém těle a uvědomíte si, že není potřeba se s nikým srovnávat, ale cvičit tělo i mysl pro svou radost.  Postupně se naučíte lépe odolávat psychickému napětí, vybočíte aspoň na chvíli ze stereotypu vašeho života.  Díky originálnímu způsobu vedení lekcí si vždy odnesete konkrétní inspiraci, jak lépe a více prožívat radost každý den.

Lektoři: Libi Magali

Jóga pro začátečníky

Jóga pro začátečníky

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Šarlota Konšelová Libi Magali Lucie Neničková Karin Pešlová Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Lekce jsou zaměřeny na potřeby klientů, kteří mají odvahu zkusit něco nového a začít. Cvičí se v pomalém tempu s  podrobným slovním doprovodem. Klienti se postupně seznamují se  základními principy jógy, jak přístupovat k sobě i ostatním. Krok za krokem objevují a dostávají pod kontrolu svoje tělo, pocity, emoce. Součástí lekcí jsou dechová cvičení, průpravná cvičení zaměřená na odstranění nejčastějších blokád a bolestí a uvolňující relaxace.

Lektoři: Šarlota Konšelová Libi Magali Lucie Neničková Karin Pešlová Petra Vodičková

Jóga pro zdravá záda

Jóga pro zdravá záda

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Karin Pešlová Eliška Studená Petra Vodičková

Rezervovat lekci

Na lekcích pomocí jemných spinálních, průpravných cviků, prvků vývojové kineziologie uvolňujeme páteř, protahujeme a posilujeme hluboké svaly kolem páteře, abych pro ni zajistili dostatečnou oporu. Učíme se správně a vědomě dýchat, protože dech ovlivňuje postavení těla a naopak. Cílem cvičení je nalezení správné souhry svalů a dechu pro lepší fungování celého systému člověka. 

Lektoři: Karin Pešlová Eliška Studená Petra Vodičková

Buddhistická meditace

Buddhistická meditace

Úvod do buddhistické meditace. Meditace jsou vedeny v angličtině s překladem. Rezervace a platba probíhá přes WWW.KADAMPA.CZ.

Lektoři: Salome Werth

Rezervovat lekci

Úvod do buddhistické meditace. Meditace jsou vedeny v angličtině s překladem. Rezervace a platba probíhá přes WWW.KADAMPA.CZ.

Lektoři: Salome Werth

Ranní jóga

Ranní jóga

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Michaela Ihnátová Lucie Neničková Karin Pešlová

Rezervovat lekci

Cílem lekce je rozcvičit, prokrvit a nastartovat tělo i mysl. Cvičí se ve svižnějším tempu vinjása či Flow jógy. Základem jsou Pozdravy Slunci (A, B).  Další ásany můžou být prolnuty vinjásou, která udržuje rychlejší tempo a  plynulost  celé ranní lekce. Na závěr vás čeká příjemná motivující relaxace.

Lektoři: Eva Fenclová Michaela Ihnátová Lucie Neničková Karin Pešlová

Relaxační jóga

Relaxační jóga

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Libi Magali

Rezervovat lekci

Na lekcích se nadechnete, protáhnete, posílíte svaly a především zrelaxujete. Soustředíme se na svůj dech, zklidníme mysl a nabijeme novou energii. Při provedení asán je dbáno na správné postavení těla, zapojení správných svalových řetězců, aby nic nebylo přetěžováno. Cílem večerních relaxačních lekcí je protažení, zklidnění a uvolnění.

Lektoři: Libi Magali

Yoga in English

Yoga in English

Yoga classes are taught in English in smooth pace. Lectures are focused on harmonisation of physical and neural system and hormonal stimulation. With regular practice the body becomes stronger, more immune and more flexible. Flexibility of the body results in more flexible mind, positive approach to life, calm breathing and overall harmony of body and mind. Practicioners will learn to feel the present moment, to concentrate and to unite the posture (asana) with breathing.

Lektoři:

Yoga classes are taught in English in smooth pace. Lectures are focused on harmonisation of physical and neural system and hormonal stimulation. With regular practice the body becomes stronger, more immune and more flexible. Flexibility of the body results in more flexible mind, positive approach to life, calm breathing and overall harmony of body and mind. Practicioners will learn to feel the present moment, to concentrate and to unite the posture (asana) with breathing.

Lektoři:

Kundaliní jóga

Kundaliní jóga

Kundaliní jóga je tisíce let stará tradice, která byla uchovávána v tajnosti a do povědomí veřejnosti se dostala koncem 60let minulého století díky Yogi Bhajanovi. Je to kombinace kryí (fyzického cvičení), dechových technik, meditací a zpěvu manter v jazyku gurmukh. Kundaliní jóga pracuje primárně s čakrami a jejím cílem je probudit plný potenciál v každém z nás. Přijďte zkusit meditaci se zpěvem manter, očistné dechové techniky a fyzická cvičení pro harmonii na všech úrovních.

Lektoři: Šarlota Konšelová

Rezervovat lekci

Kundaliní jóga je tisíce let stará tradice, která byla uchovávána v tajnosti a do povědomí veřejnosti se dostala koncem 60let minulého století díky Yogi Bhajanovi. Je to kombinace kryí (fyzického cvičení), dechových technik, meditací a zpěvu manter v jazyku gurmukh. Kundaliní jóga pracuje primárně s čakrami a jejím cílem je probudit plný potenciál v každém z nás. Přijďte zkusit meditaci se zpěvem manter, očistné dechové techniky a fyzická cvičení pro harmonii na všech úrovních.

Lektoři: Šarlota Konšelová

Jin jóga

Jin jóga

Jóga linoucí se v duchu klidu, síly, ženské energie. Styl jógy zaměřující se na protažení hluboko uložených struktur, jako jsou pojivové tkáně, klouby, ale také meridiány (energetické dráhy v lidském těle, jimiž proudí prána – naše životní energie), čímž se liší od jógy jangové, kde dochází především k posílení a protažení svalstva spolu s protažením povrchových fascií. Na lekcích jin jógy se v úvodu zklidníme a „uvnitřníme“ naše smysly, utišíme mysl, naladíme se na dech, poté přejdeme k samotným „jinovým“ ásanám, ve kterých budeme dle možnosti cvičících zůstávat až několik minut, během kterých mají cvičící prostor na prozkoumávání účinků pozice a pozorování pomalu se měnící odezvy těla na právě praktikovanou ásanu. Praktikování ásan se odehrává převážně v pozicích vsedě a vleže.

Lektoři: Nela Redek

Rezervovat lekci

Jóga linoucí se v duchu klidu, síly, ženské energie. Styl jógy zaměřující se na protažení hluboko uložených struktur, jako jsou pojivové tkáně, klouby, ale také meridiány (energetické dráhy v lidském těle, jimiž proudí prána – naše životní energie), čímž se liší od jógy jangové, kde dochází především k posílení a protažení svalstva spolu s protažením povrchových fascií. Na lekcích jin jógy se v úvodu zklidníme a „uvnitřníme“ naše smysly, utišíme mysl, naladíme se na dech, poté přejdeme k samotným „jinovým“ ásanám, ve kterých budeme dle možnosti cvičících zůstávat až několik minut, během kterých mají cvičící prostor na prozkoumávání účinků pozice a pozorování pomalu se měnící odezvy těla na právě praktikovanou ásanu. Praktikování ásan se odehrává převážně v pozicích vsedě a vleže.

Lektoři: Nela Redek